lördag 9 februari 2013

Snorig lördag



För första gången sedan vi blev föräldrar så vågar jag mig på att påstå att detta är vad folk kanske kallar för fredagsmys! Sambon hade en ganska konstig jobbdag igår och slutade klockan fem, vilket gör att han är hemma vid halv sex. I vanliga fall är det skiftgång som gäller så antingen är han hemma tidigt eller börjar sent. Igår var han borta hela dagen.
Jag är inte vidare huslig av mig och lagar väldigt sällan mat (ibland får jag dock för mig att göra storkok om ca 20 matlådor så helt tappad på den fronten är jag inte).
Igårfick jag för mig att överraska med middag bestående av bakpotatis, grönsaker (som tomat, paprika, gurka), majs, avokado, keso, skagenröra och baguette! Till detta passade jag på att tända ljus och servera läsk. Galet gott var det faktiskt och det är saker jag borde göra oftare då det faktiskt inte alls är avancerat, man slänger ju bara in potatisarna i ugnen i 225 grader i en timme. Lättare kan det ju nästan inte bli!


Idag är tjejen och jag hemma själva, superförkylda. Jag vet inte riktigt vad som står på agendan men kanske blir det en sväng ute i snön. Igår var jag även och hämtade mina nya vinterskor också! Jag visar sen :-)

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com