fredag 8 februari 2013

100 klänningar 100 kr

Just nu kan man köpa 100 klänningar för 100 kr (styck såklart) hos Nelly!
Jag hittade en helt galet snygg långklänning men när det stod att modellen var 175 cm lång och bar small samt skyhöga klackar och klänningen nådde marken så struntade jag i det.
Jag hade tänkt beställa m och är strax under 170 cm och bär aldrig klackar, klänningen hade ju släpat efter mig! Tyvärr var det dessutom ett sådant material att man inte hade kunnat sy upp den.
Det var inte denna, men den är också riktigt snygg;

Savannah - Penelope Dress
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com