lördag 12 januari 2013

Rea hos Name it

Vi har fortfarande sjukstuga här hemma (eller igen kanske man ska säga) och det händer inte så mycket alls innanför våra väggar så jag tipsar om lite mer fyndlägen helt enkelt.
Hos Name it kan man fynda med upp till 70% rabatt och det finns en hel del kvar;

NEWBORN VALF TANK BODY, NAVY, listNEWBORN VALERIE TANK BODY, BUBBA, listNEWBORN VALERIE TANK BODY, COMBI 1, list
Bodys för 20:-/st

NEWBORN GINA TWILL HAT, PRINCESS, listMINI YPSI UV HAT, COCKTAIL, list
Solhatt 24:-                              hatt 32:-

MINI JASMIN SS TOP, CLOUD DANCER, listKIDS INGA SLIM TOP, WHITE, listKIDS HANNELE SLIM TANK TOP, VIBRATION, listKIDS VIX LS TOP, BUBBLEGUM (Pantone), list

Under 40:-/st

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com