fredag 11 januari 2013

När man väntar på något gott...

Väntar man ibland för länge!
Jag har spanat efter att göra lite Nova star fynd på rean. Tjejen skulle behöva ett par nya jeans till våren i stl 98 och jag hade span på Liten & Tuffs hemsida efter mer än 30% rea. Idag hände det! Nova star rea med 50% rabatt. Fri frakt vid köp över 300:- annars 24:- vilket jag tycker är perfekt!
Tyvärr så var storlekarna slut annars hade det blivit storshopping i form av detta;
           
Byxa 349:-                                     Tröja  395:-
Jeans 395:-
Tröja 395:-                                     Byxa 299:-
Allt detta för ca 900:- hade verkligen varit ett kap!
Bilder lånade från Liten & Tuff
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com