söndag 21 oktober 2012

Fler cravings

Jag har även fått dille på lukter. Inte vilka lukter som helst utan starka tvättmedel, målarfärg, tvål osv osv. Jag kommer ihåg från första graviditeten att jag älskade lukten av dove. Jag kunde stå hur länge som helst i duschen och bara tvåla med just dove. Denna gång är det inte dove som gäller utan jag bara älskar att tvätta ansiktet med family fresh och det måste vara den något skumma doften alovera.
Jag tyckte inte att den luktade gott alls innan jag blev gravid, därför stod den längst in i skåpet...
Men nu, i love it!

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com