måndag 21 januari 2013

Lego Chima

Lego Chima
Vet ni vad jag sett fram mot? Att tjejen ska kunna hantera lego!
Jag älskade lego som barn och hade massvis. Jag tycker om den kreativitet som det skapar.
Mina syskonbarn vet alltid vad de har att vänta sig när de fyller år!

Även fast de klassiska bitarna är tidslösa så är det alltid roligt med nyheter!
Nu lanserar Lego ett nytt tema Lego Chima som enligt eget utsago ska vara bättre än tidigare serier.
Just nu finna 13 olika askar men under året kommer det släppas flera att samla på. 

"Kungariket CHIMA, en gång ett ofördärvat paradis, har blivit platsen för en strid mellan åtta tungt beväpnade djurstammar. De tidigare bästa vännerna är numera varandras värsta fiender."

Lego Chima består av både figurer, vapen och fordon som låter fantasin flöda.
Hos Spel med posten finns ett stort urval av bla Lego Chima.

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com