tisdag 23 oktober 2012

Åkpåsar budget v/s lyx

Kylan har kommit och vintern närmar sig. Dags att botanisera bland alla åkpåsar som finns på marknaden!
Här går vi från Budget till lyx;
Kaxholmen Åkpåse Basic
199:-
Kaxholmen Åkpåse Grönland
349:-

2ME Åkpåse Kalix
599:-

7 A.M. Enfant Åkpåse Papoose Fuscia S/M
795:-
The Buppa Brand Åkpåse Swedish Forest
799:-

114811_1.jpg
995:-

Ticket to Heaven Åkpåse Navy Star
1099:-

Bugaboo Åkpåse 2012 Svart
1250:-

7 A.M. Enfant Åkpåse Baby Shield Svart M
1695:-

2099:-

EasyGrow Åkpåse Nature Black
2299:-
Samtliga åkpåsar finns hos Jollyroom!
Tack för att just du tittade in ♥♥

3 kommentarer:

  1. Jag har kikat lite på just åkpåsar senaste tiden och det finns verkligen en uppsjö! Herregud liksom! Vad det blir återstår att se :)

    SvaraRadera
  2. hmm ja vet faktiskt inte. simlekis är ju mer som en lek. men ja såg att det var många som var fullbokade då ja boka. skulle boka nu med och det var en hel del som var uppbokat. man kan ju inte alltid en vardag kl 16.30. speciellt då man tex har två barn. eller varför inte ett vanligt jobb med normala arbetstider..

    SvaraRadera
  3. Jag har BF 2 januari så då är jag ungefär 2 månader innan dig då.

    Ja herre jisses, det finns verkligen massor av olika åkpåsar att välja mellan!!!
    Den här graviditeten vet jag inte om vi ska köpa åkpåse eller inte?
    Vi använde aldrig åkpåsen till vår dotter. Jag sålde den ;) Men å andra sidan så föddes hon i maj....så det var ju inte aktuellt att använda den första halvåret.
    Nu får vi ju en bebbe i januari så då är det kanske bra att ha en? jag vet inte...vi får se.
    Har ni bestämt vilken åkpåse ni ska ha då? Pingvinen kollad ejag också på flrut. Den är ju toksöt :) Men alldeles för dyr!
    En kompis till mig har en åkpåse i leopardtyg som är riktigt tuff :)

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com