söndag 16 september 2012

Operation badrum

Det har blivit dags för oss att ta itu med vårat badrum. Jag tycker att det är så svårt att finna inspiration till detta hus då vi bara planerat att bo här ca 5 år. Känns som att vi hela tiden måste tänka "vad är säljbart". Detta baserat på mina två tidigare försäljningar av bostadsrätter där jag gått fröken svår all in. Kan säga som så att spekulanterna har liksom inte stått i kö. Sen att jag fått sålt ändå är en annan sak. Men denna gång vet vi från början att detta inte är för evigt.
Vårt badrum har klassiskt 60-tal över sig. Rutigt golv, vita väggar med vissa delar av blått kakel.
Jag älskar rutiga golv, så just nu lutar det år att det får bli ett nytt rutigt golv. Men då är frågan, är det säljbart till den stora massan?
Bild från Ravjagarn
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com