lördag 15 september 2012

När mamman kräks av barnets avföring

Ibland går det inte riktigt bar för mig. Som idag tex. Tjejen har varit en superduktig tös som började gå på pottan redan som ettåring. Sen att det hade att göra med en kräsmagad mamma som inte klarar av bajsblöjor är en annan sak.
Jag föredrar dock att hon använder toaletten så att jag slipper hantera pottan. Dock så låter jag henne alltid välja. Idag valde hon potten.
Jag gick utanför dörren, andades några gånger och sedan drog jag upp t-shirten över näsan. Stort misstag.
Väl där inne möttes jag av en odör som jag inte tänker beskriva för er. Men resultatet blev att jag kräktes.
 I MIN T-SHIRT!!! Höjden av äckel.
Tjejen konstaterar bara i vanlig ordning att mamma tycker att det luktar illa. 
Stackars barn.


Bild från google.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com