måndag 17 september 2012

Pippi på skor

Tjejen har gått och blivit förälskad i Pippi. Ikväll hittade jag henne sovandes i sin säng med pippiboken uppslagen vid huvudkudden. Så söt, hon är ju fortfarande så liten.
Nu hittade jag dessa stövlar på Brandos som jag funderar på att ge henne;
Skor - Pippi: Dalena | Yttersidan av skon
Fast hon har ett par stövlar som hon använder just nu. Kanske blir ett par i en stl större att spara. Fast om hon ser dem kommer hon vilja använda dem såklart.
Gillar era barn Pippi?
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com