lördag 25 augusti 2012

Underbar dag

Idag startade vi dagen ganska tidigt och gav oss iväg mot Eskilstuna. Första stoppet var hos min älskade vän som skulle göra oss sällskap dagen till ära på parken zoo. Andra stoppet blev efter viss rundtur i stan - Barnens hus. Jag har aldrig tidigare varit på den sidan av stan så det var kul att se. Där hämtade vi loppipåsen eftersom vi ville åt 50% rabatten. Det kommer nämligen sitta fint då jag tex vill ha en amningskudde denna gång. Dessutom är påsen verkligen kanon och de kan man inte få fö många av ;-)
Vidare till parken zoo där vi var i hela fem timmar! Helt klart rekord för oss. Jag ska berätta mer om det imorgon. Nu är vi väldans trötta efter en lååång dag så det är dags att säga godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com