tisdag 8 maj 2012

Tips på snacks till liten

Ni har säkert redan testat dessa men det hade inte jag/vi så jag blev glatt överraskad när vi köpte fruktmix till tjejen. De var verkligen supergoda bitar av både äpple, russin och persika (?).

Vi visade henne båda förpackningarna och så fick hon välja själv vilken hon ville ha och självklart ville hon ha Nicke! Jag blev lite förvånad eftersom hon alltid pekar på Kitty och skriker Kitty när vi tex går i klädaffärer.

Fruktmix Hello Kitty 12x14g FrugiFruktmix Nicke Nyfiken 12x14g Frugi
Finns på bla Ica och coop.
Bilder från mathem.se
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com