tisdag 8 maj 2012

Beslutsångest

Har suttit och haft beslutsångest över vilken av dessa dynor från Elodie details jag ska köpa till nya vagnen;
Jag älskar retro revolution för att det är ett så härligt mönster... Men så kommer det till hur det inte kommer matcha med kläderna som många gånger är leopardmönstrade.
Så det lutar åt att jag är lite tråkig och beställer rockabillydot. Det blir helt enkelt lättare att matcha med både kläder och tex filtar. Och om jag vill kan jag ju köpa en retro revolution filt för att piffa till det hela lite.

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com