lördag 24 mars 2012

Fyndat leksaker

Jag fortsätter med att vara ute i god tid gällande presenter och julklappar. Här kan man snacka om att vi fyndade rejält! Detta blir presenter/julklappar till syskonbarn;
En bana till sådana där leksaks marsvin samt en utrustning till det för 35:- ord pris ca 400:-
En "maskin" som man trycker märken på kläder med samt ett kit med fler trycksaker för 60:- ord pris ca 400:-

Gitarrer som man kan spela på (jag fattade inte riktigt, men de går på batteri och är sjukt snygga! En kommer vi hänga på väggen i tjejens sovrum). 
70:-/st ord pris 375:-/st
Var inte detta fynd?
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com