onsdag 29 februari 2012

Husfrågan är på g igen

Alltså igår när jag kom hem möttes jag av en smärre bomb på köksbordet. Det var föreningen vi bor i som droppat den i vår brevlåda tidigare under dagen. Nu var bomben i fråga ett papper där det visade sig att vår hyra kan komma att höjas med nästa 1200:- det närmaste året! Hör ni? Det är ju helt absurt och alldeles galet! Jag slängde omedelbart upp datorn och började titta vad det finns för hus på marknaden som kan passa oss. Svaret var inget. Men frågan är hur kräsna vi kan vara i den här frågan, för just nu känns det inte som att alternativet är att bi kvar här.
  • Hackås
Bilden är lånad från hemnet och är alltså inte vår bostad.                                                                            Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com