måndag 2 januari 2012

Jag vann

Jag hade turen att vinna två superfina halsband från Smart Mum att ge bort till två av mina vänner som fått barn!
Jag valde ett svart och ett rött halsband (svårt att välja färg åt någon annan, men eftersom det skulle bli en överraskning så ville jag ju inte fråga dem om färg. Men det blev kanon!)
Den ena tjejen träffade jag en snabbis på stan utan barn så jag vet inte vad hennes kids tyckte om halsbandet men hon blev väldigt överraskad och glad!
Den andra vännen bor en bit ifrån mig så henne var jag hos ett tag och där kan jag meddela att både mor och barn var mycket nöjda över påfundet!
Ingen av mina vänner hade sett eller hört talas om dessa smycken så det var extra kul att ge dem dessa.


Visst är det röda sjukt läckert?!
Nästan så jag önskar att jag hade mindre barn eller att jag tyckte mer om att bära halsband än vad jag gör.
Har ni provat dessa?

Var tvungen att välja färgen på papperet efter färgen på halsbanden så jag visste vem som var vem :)

Tack för presenterna jag fick ge bort smart mum!

 Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. Tävlingen i samarbete med MAM är nu avslutad och det presenteras en vinnare i min blogg! :) Blev du den lyckliga vinnaren? :)

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com