söndag 1 januari 2012

Hur illa är det...

När ens grannar festar så hårt att man själv sitter och tittar på hemnet i jakt på alternativt boende flera gånger i månaden? Fast man egentligen trvis hur bra som helst där man bor.
Visst igår var det nyårsafton och då kanske man har "rätt" att festa lite extra. Men det var inte mer eller mindre än någon av alla de andra gångerna. Vi kom hem 21.30 och då slogs vi av en musikvägg när vi öppnade ytterdörren. 23.30 blev det tyst för att sedan börja om igen vid 02.30 och sen var det fest fram på morgontimmarna. Tavlorna skallrade på väggarna och bordet i vårt vardagsrum vibrerade.
Själv jobbar jag idag. Gissa hur jag mår.
Hoppas ni hade ett bra nyår!
Tack för att just du tittade in ♥♥

1 kommentar:

  1. oj oj då ska du veta hur det e här jag bor..hon ovanför oss har tagit tebax sitt as till karl 100g trots att han slått en yxa i hennes dörr. typt nära döda henne. bråkar så hela hyreshuset skakar. han måla med blodröd färg i hela trapp huset så barnen trodde nån dött här.. sen har han gjort inbrott i alla förråden. polisen e här typ varje vecka.. hyresvärden vet detta och låter de ändå bo kvar. nu har en tjej so bott här fått nog och flyttat.. vi letar lya för fulla muggar.. huset bredvid har det flertal gånger varit razzzia i.. med poliser som står med dragna vapen.. de du.. jävla piss bostads område

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com