söndag 8 januari 2012

Fallande gran

Kom på en sak som hände för någon vecka sedan... Vi har inte haft någon gran här hemma för jag tänkte att det bara skulle resultera i att vår lilla tjej skulle försöka dra ner kulor och annat. Hennes mor och farföräldrar har därimot gran inne och har berömt henne såååå mycket för att hon låtit bli den. Tills dagen d då. Hon fick för sig att hon skulle dra ner en kula och tyvärr så satt kulan fast i ett snöre istället för en enkel krok så hela granen föll såklart! Jag var toksnabb som tur var och fångade granen i luften samtidigt som jag fick tag i tjejen med andra handen och drog bort henne. Men det resulterade såklart i en hel del krossade kulor över hela golvet. Tack och lov var det en gran av plast så jag slapp barr i handen!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com