torsdag 12 januari 2012

Bloggsammarbeten

Jag vill bara skriva här för att klaragöra en sak. Jag har inga bloggsammarbeten. När jag länkar till vissa saker eller butiker så får jag alltså ingen form av ersättning för detta.
Ibland har jag länkat till något företag då vilken bloggare som helst kan göra det och få något tex en rabatt i webbshopen, en biobiljett eller liknande.
Men när jag tipsar om tex kläder eller saker som jag tycker är snygga så gör jag det för att jag har den åsikten.
Ville bara att ni skulle veta det då jag själv blivit innerligt trött på alla reklambloggar som slutat skriva med "hjärtat".
Och på tal om det, tipsa mig om era bloggar så jag kan finna nya gobitar!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com