fredag 30 september 2011

Läst på familjeliv

"Jag tycker helt klart att du ska gå tillbaka och säga vad du tycker! Du fixar det!
Någon form av ersättning ska du helt klart få, gå dit och säg att du är totalt missnöjd och att hon inte alls lyssnade på dig och att salongen ska ersätta dig på ett eller annat sätt, annars blir det en polisanmälan, men det är viktigt att du gör det omgående så att det inte rinner ut i sanden, tänk på alla andra kunder som blir totalt missnöjda, en sån som hon ska ju inte jobba som frisör!"

Skulle Ni kunna polisanmäla er frisör?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com