fredag 30 september 2011

Diskborstställ




Jag är på jakt efter ett diskborstställ där jag kan ha diskmedel i pump, samt förvara diskborste och ev disktrasa på sidan av.
Jag tycker att cult design är snyggt men eftersom jag haft tvålpumpen samt lotionpumpen i badrummet och de slutade fungera efter mindre än ett år så tycker jag inte det är värt pengarna.
Har ni några tips?

Detta kommer från Åhlens och kostar 199:-

Diskbänksset - "Diskmedel & vas" - Vit

Detta är från Fröken Fräken och av märket cult design, kostar ca 420:-


2 kommentarer:

  1. Fått upp ännu en tävling på bloggen om du är intresserad. Vinn två kuddar ifrån Dekoria.se

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Nu är tävlingen om en Wiggelkart avslutad, gå in och kika om du blev den lyckliga vinnaren :)
    Om inte så har jag flera tävlingar igång som du gärna får vara med i!

    Kramkram

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com