torsdag 29 september 2011

Fick hem en vinst

Jag vann en tävling för ett tag sedan då vinsten var ett presentkort på 500:- i butiken.
Då de varor jag suktat efter var slut så fick det bli ett plock av lite allt möjligt.
Jag valde fyndlådor för tjejer, helt okej men som ni ser var det lite ojämt fördelat i ålder (åldern stod på alla kartonger utom plastservisen så jag antar att den var 1-2 år).

Fyndlåda 3-5 år 99:- (värde 249:-);
12f6_12
(Typ, jag hittade ingen bild på en likadan)
Alfabetsklossar 32 delar
(Klossar liknande dessa)

Fyndlåda 1-2 år 99:- (värde 249:-);


Sen blev det lite annat smått och gott som jag valde ut;
showImagev
Brio race car 89:-

nappflaskanappflaskanappflaska
Elodie flaskor 33:-/st (rea ord 79:-)

20036
Jabadabado askar 149:-

Blev en hel hög med julklappar vilket var positivt! Så är det nog ofta när man köper grisen i säcken. Det är svårt att få det att pricka rätt. Här hemma är Hello Kitty nästintill bannlyst så det blir present till en av barnens kusiner. Jag gillar inte plastserviser i multifärger så den kommer tas ut till stugan så alla barnen kan ha den i sandlådan eller lekstugan. Klossarna och art fun kittet kommer vi kanske behålla själva och spara några år.
Tusen tack i vilket fall för denna fantastiska vinst!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com