torsdag 29 september 2011

Lindex

Jag har velat fram och tillbaka om vilken vintermössa min lilla tjej ska få.
Förra vintern hade hon en helt fantastisk mössa från hm i liknande stil men med rosa rosetter.

Nu har jag klickat hem detta;
Accessoar Beige

129:- resp 99:- från Lindex.
Jag är väldigt osäker på att hon kommer kunna ha dessa storleksmässigt, men de kan alltid sparas till nästa år om hon inte kan ha dem. DE fanns inte kvar i någon av de tre butiker jag besökte så det fick bli online, precis som med höstoverallen.

1 kommentar:

  1. Hej! Nu har jag en ny tävling på min blogg, från Barnskobutiken :) http://myheritagetotheworld.blogspot.com/2011/09/tavling-barnskobutiken.html

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com