söndag 1 maj 2011

Blogg tips!

Ibalnd skriver jag ju på den här bloggen om andra bloggar som jag läser och som jag tycker att ni också ska titta in på. Nu är det ett tag sen jag kom med tips så här kommer ett;
Kvinnan som fann kärleken och flyttade med honom till USA. Jag tycker att den här bloggen är rolig att läsa då jag själv hade stora planer på att ge mig av till USA men stannade i Sverige pga jobb och kärlek.
Så i hennes blogg kan man drömma sig bort lite.


Men inte nog med det såklart, hon har de mest fantastiska tävlingarna!
Just nu har hon ett nytt concept där man kan vinna en kändis look. Självklart börjar hon med vackra Kenza!
Vll du läsa mer eller delta i tävlingen så klickar du HÄR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com