tisdag 2 april 2013

Namnlistan fick en favorit

Vi har haft enormt svårt med namn båda gångerna vi fått barn. Jag vet inte varför men jag har så svårt att se vad den lilla knodden ska heta. Jag har än idag inte riktigt gjort mig vän med tjejens namn, det är fint men jag vet inte riktigt om det är "hon". Fast så kanske det är, det kommer liksom växa tillsammans med personligheten.
Nu till valen av minis namn, listan blev att se ut såhär;
Tjej;
Bonnie - 488 bärare
Ellie - 1273 bärare
Livia - 1560 bärare
Liv - 5124 bärare
Elvira - 14593 bärare

Kille;
Novak -45 bärare
Marlon - 303 bärare
Texas - 464 bärare
Mille - 604 bärare
Sigge - 1907 bärare
Ebbe - 4216 bärare
Charlie - 5159 bärare

Och egentligen så har vi vetat sen vi fick tjejen att vi skulle få en liten Elvira så småningom, iallafall så sa vår magkänsla det hela tiden. 
Vi vill väldigt gärna få ett tredje barn så småningom och det blir nog en grabb, fast den där magkänslan säger att vi nog kommer ha tre flickor i slutändan.

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com