lördag 19 maj 2012

Hotellrummen på Kreta


Hotellrummen var helt okej. Vet inte för vilken gång i ordningen som vi lyckats hamna på ett hotell med en skum toalett dock.
Tyvärr så hade vi en balkong på markplan precis där alla gick hela tiden och med en stor lampa utanför som verkligen lyste upp. Vi kunde med andra ord inte riktigt sitta där ock koppla av utan att sitta mitt i allas blickfång.
Tjejens säng var under alla kritik. Det var en lånad resesäng som var absolut stenhård. Det saknades nämligen madrass i den! Man hade bara lagt ett lakan i botten. Vi löste detta genom att vika överkasten och lägga i botten på sängen.



Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com