söndag 20 maj 2012

Vagnen blev såld!

Tänkte uppdatera med att det uppenbarligen var ett rent skambud jag fick på vagnen här för några dagar sedan. Jag sålde inte alla tillbehör men detta blev det;
Vagn- jag köpte den för 5000:- fick 3800:-
Regnskydd - jag köpte det för 220:- och fick 110:-
Myggnät- Jag köpte det för 89:- och fick 50:-
Fotsack- ingick i vagnen men jag sålde det för 150:-
Åkpåse - jag köpte den för halva priset 500:- och fick 600:-
 Jag lade alltså ut ca 5800 på grejerna (använde dem i ca ett år) och fick sedan 4700:- för det!
Det är helt klart en bra deal för min del.

Och hon som ville köpa allt detta inkl skötväska och parasoll för 3200:- Ja...vad säger man.
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com