onsdag 16 maj 2012

Hotellet på Kreta


Hotellet var litet och såg inte riktigt ut som på bilderna av det vi sett på nätet.
Poolen var långsmal med en väldigt kort grund del. Med grund menar jag att jag bottnade ( ca 170 cm lång), så på den lilla delen om va 3 kvm fick vi stå och bada med tjejen. Barnpoolen var även den väldigt djup för att vara en barnpool (snarare babypool). Tjejen nådde inte botten i den och jag kunde precis sitta i den med vatten upp till hakan.
Poolområdet var väldigt litet och man låg nästan på varandra med solstolarna. Baby/barnpoolen låg dessutom inte vid den stora poolen utan på andra sidan hotellbyggnaden vid kvällsbaren. Där fanns även en mycket djup pool som man kunde simma ett par längder i.



Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com