fredag 11 mars 2011

Mina nya gardiner!

Det är sällan jag blir så inspirerad av något på tv att jag faktiskt går och köper det jag fått se. Ialafall när det handlar om inredning och stil. Kanske för att vi inte är så vita och avskalade här hemma?
Hur som helst så såg jag när Simon och Thomas gjorde om ett rum tillsammans med E-type i Rum för en stjärna och där hängde man upp ett par läderlikanande gardiner! Självklart blev jag supersugen på dessa och slog upp inköpslistan med hopp om att det inte handlade om svindyr design. Hör och häpna när det visade sig att de kom från Jotex av alla ställen!
Så jag hoppade in där och hittade dem för 398:- (hundra kronor dyrare än när inköpslistan skrevs) och jag är en hejare på att leta rabatter på saker så jag fann denna rabattkod;
111311
Med den kunde jag sedan köpa gardinerna för halva priset. Det kallar jag fynd!!



Framför gardinen (som just på bilden är väldigt skrynklig eftersom jag provade var den skulle hänga innan jag strök den) hänger ett pärldraperi. Kanske får det hänga kvar, kanske plockar jag ner det.
Lampskärmen är från dude design, likaså krukorna som jag köpt från Campadre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com