lördag 9 februari 2013

Det slog mig just

Att jag varit väldigt dålig på att visa er vad jag fyndade på rean under januari månad!
Jag tänkte att jag kanske ska börja med det och startar på Bauhause av alla ställen :-)
Vi var där för att köpa en list samt titta efter en badrumslampa när vi fann denna;

Lite svår att fota men det är en glasskiva i botten med en kromad platta där det sitter två spotlights. Den var nedsatt med typ 90% så vi betalade ca 80:- för denna!

Denna lilla gran var också till salu för ett fantasipris, närmare bestämt 14:-
Alltså 90% rabatt även här.
Granen ska stå i tjejens rum nästa år pyntad med kulor som jag visar i ett annat inlägg (även de fyndade på rean).

Bättre reafynd än dessa får man nog leta efter!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com