tisdag 5 mars 2013

Inventerat bebisprylarna

Jag inventerade bebisprylarna för att se vad som behövs inför ankomsten. Det vi inte hade var som sagt en fin outfit i stl 56, men det har vi nu. Sen hade vi inte någon nappflaska, men då hade jag sådan tur att jag vann en antikolikflska på mams fb sida så nu har vi även det! Jag är lite i valet och kvalet om jag ska köpa hem ersättning eller ej. Nu bor vi i en så pass stor stad att vi har matvarubutiker ganska nära som har öppet mellan 06-23 så egentligen borde det inte bli några problem om vi behöver ersättning. Det var ju inte så att vi  fick panikbehov av det när tjejen var bebis, däremot fick jag panikbehov av en bröstpump en söndagskväll och hade då inte en tanke på att ica maxi har!
Något vi inte behöver köpa denna gång är kräkhanddukar...Det har vi så det räcker och blir över;


Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com