tisdag 24 augusti 2010

Det var ett tag sen nu

Har nog inte haft så mycket att säga trots de tusen tankarna som finns i huvudet mest hela tiden.
Graviditeten rullar på, kände mig som en fet och dålig person när jag gått upp tio kilo och var jätteduktig på att inte äta onödiga saker ett tag. Men det har tydligen inte hjälpt speciellt bra för nu är det ytterligare fem kilo påplussat och sju veckors graviditet kvar. Det verkar bli en viktökning på 20 kilo plus. Vad hände med att vara en fin gravid som bara får en mage och går upp mindre än tio kilo? Som sedan får en liten bebis? Med den här vikten och den här magen kommer det komma ut en stor klump. Och ärligt talat blir jag fan rädd varje gång jag ser den här magen i spegeln.
Så deal till nästa gång är att tappa alla dessa kilon och lite till och att träna under nästa graviditet. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com