onsdag 5 maj 2010

Världens sötaste bebis

har jag i min mage. Idag var vi på ultraljud och fick se vår lilla älskling. Först såg det ut som ingenting, sen fick vi se att det var en bebis och att hjärtat pickade på. Bebisen rörde mycket på sig och tyckte om att ha händerna på huvudet och att suga på tummen så vi fick två fina bilder där h*n suger på tummen och en där den lagt armarna bakom huvudet. Jättesöt! Sen svalde h*n lite och vred och vände på sig, borrade in ansiktet i moderkakan så det var svårt att se ansiktet. Men allt såg bra och normalt ut. Mycket skönt. Det jag trott varit sparkar är snarare huvudet och armarna och där rör den sig ganska mycket. Så sträckte h*n på sig som om h*n sovit. När jag smält det lite vill jag bara ha mera. Att se på alltså. Inte fler bebisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com