måndag 17 maj 2010

Dålig uppdatering tydligen

Men det kommer så mycket annat i vägen hela tiden. Nu har jag iaf slutat dölja att jag är gravid, fast jag själv tycker inte att det syns så mycket men folk har börjat fråga om det är så iaf och neka kan jag ju inte göra till det längre.
Idag har jag jobbat men slutade tidigt, vid halv tre så det blev lite eftermiddagsol på balkongen. Så skönt! Har även lämnat in de papper som min chef ska fylla i så jag kan söka havandeskapspenning och bett honom om lite enklare arbetsuppgifter. Min stackars bebis ska inte behöva utsättas för slit som inga andra bebisar på jobbet behövt. Grrr!! Får se vad han säger om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com