måndag 3 maj 2010

Lite sömn

blev det inatt, tror knappt jag sovit något alls så alldeles strax blir det lite vila. Mådde illa till och från, vaknade med kramp i vaden vid halv fem. Tror inte att jag skrek lika högt den här gången eftersom jag nu fattade vad som hände men jag lät iaf så kärleken vaknade och kunde massera bort det. Älskade älskade. Blödde näsblod när jag gick upp också, usch och fy. Drömde även en mycket läskig dröm! Först var den hur gullig som helst, jag stod i badrummet och såg mig i spegeln när bebisen sparkade och då fick jag se hur den pressade sin fot mot magen så jag ropade på kärleken för att han skulle få se och det var då drömmen förvandlades till en mardröm... Helt plötsligt så börjar man se händer som slår ut också och här handlar det inte om bebis händer utan om vuxen händer lika stora som mina och de lös rött där inne i magen. Jag fick panik och försökte hålla för magen samtidigt som jag skrek åt kärleken att han skulle få det att sluta... Och där vaknade jag tack och lov. Hemskt var det! Men om två dagar får vi se om det är en alien i magen eller bara en söt liten bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com