söndag 2 maj 2010

Jag har fan blivit mamma

Iallafall i huvudet. Tror inte någon blev mer förvånad än jag själv. Pratade med S som firat Valborg i Uppsala;
-Någon gång måste du komma hit och titta på forssränningen. Det var nästan som festival!
- Ja nästa valborg är jag ju iallafall ledig så då kan jag ju komma.
- Ja då får du skaffa barnvakt.
Det var där jag insåg det. Jag menade ju såklart att jag och min lilla älskling skulle komma och kanske till och med Kärleken om han har tid. Det är ju en sån mamma jag kommer bli, en som tar med sin bebis nästan överallt och absolut om jag ska befinna mig utomhus en hel dag. Så är det från och med nu. Jag har förändrats. Jag är mamma också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com