tisdag 13 april 2010

Ultraljud bokat

Om tre veckor ska vi få se våran bebis för första gången, vaknade imorse och tyckte att det ska bli riktigt spännande. Detta trots att jag drömt mardrömmar om ultraljudet. Drömde att det hela tiden gick folk in och ut ur rummet och jag blev skitstressad av situationen och hon som gjorde ultraljudet var tok otrevlig. Denna dröm kom sig antagligen utav att det var en mycket otrevlig kvinna som svarade i telefonen när jag bokade tiden, jag fick två tider att välja mellan och dessa låg på en tisdag eller onsdag och hon var alltmänt snäsig så på två minuter hade hon förstört hela min dag. Så med tjugo minuter kvar till att det var dags att åka till jobbet började jag stört böla och jag hade ingen lust att ta några samtal om ev ledighet i samband med ul med min chef eftersom jag kände mig allmänt labil. Skit kärring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com