måndag 12 april 2010

Helgen och barnvagnsdjungeln

Lördagen började med arbete så jag åkte hemifrån vid halv sex och kom hem halv fyra. Så var typ den lördagen över för jag var tydligen helt slutkörd och däckade på soffan efter lite mat och dusch. Vaknade en fotbollsmatch och en halv film senare enligt kärleken som passade på att ta kontroll över kanalerna. Sen bar det av till coop där vi köpte diverse plock att äta, tror kärleken fick en köttchock då han valde en tappasbricka. Jag tyckte det luktade fruktansvärt illa men kunde trots detta faktiskt äta vid samma bord som honom.
På söndagen var det strålande väder så vi begav oss iväg på en liten tur till Örebro där vi kände att vi kunde gå och klämma fritt på barnvagnar utan att riskera att springa in i folk vi känner, det är ju inte officiellt ännu! men vi vill börja i tid så vi vet vad vi vill ha. Kollar mest på vagnar med rejäla hjul och handtag, typ Emmaljunga. Vi är inte speciellt inne på någon trehjuling. Sen hade vi gärna velat ha en vagn där man kan fästa babyskyddet på barnvagnsställningen. Ska man göra detta på den ovannämnda vagnen blir det väldigt dyrt dock så vi har tänkt om på det.
Så blev det mer kläder till liten, en Beatles tröja och ett par varma uggs(kopior). Vi fick lunch i solen. Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com