torsdag 8 april 2010

Ledig dag

Så jag passade på att åka ner till stan en sväng för att ÄNTLIGEN införskaffa lite mammakläder. Det var verkligen en galen lättnad att få dem på sig, shit vad bekvämt det var! Fattar inte hur jag tänkte när jag tänkte att jag skulle gå i mina vanliga kläder så länge som möjligt, för hur det än är och även fast jag inte är tjock så ligger det faktiskt en bebis där inne och trycker. Det bästa var att jag hittade kläder som jag faktiskt kände mig snygg i också! Det blev ett par svarta långa leggings i bomull, ett par svartgrå jeans leggins, ett par ljusa slitna jeans (med hål och allt), en leopard klänning/tunika och en svart genomskinlig blus med vita prickar. Allt detta från mamma avdelningen. På Gina tricot hittade jag en slapp t-shirt med döskallemotiv samt en långärmad slapp svartvit randig tröja med en döskalle på. Hos Gina blev det en storlek större än jag brukar köpa för att få plats med mer mage. Men så skönt att hitta snygga kläder i sin egen stil att ha fast man börjar bli tjockis. Jag är verkligen överlycklig!
Hittade lite till bebisen också. Det blev en ac/dc t-shirt, ett par leopardmönstrade strumpor och en svart munkjacka med rock motiv.
Passade på att stanna till på Ica när jag åkte hem också. Har verkligen cravings just nu....Det syntes i varukorgen. Det blidde morötter, melon, avokado, rädisor, keso, mjölk, rökt skivad kalkon, Kalles randiga och tonfiskpastej!
Har även passat på att städa lite, dammsög lägenheten och plockade lite. Orkade inte mer just nu. Kanske tar mer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com