onsdag 7 april 2010

Fika med S

Träffade S på bästa matstället i stan för en liten dejt. Känns som det var längesedan nu. Vi pratade om ditten och datten men alltsom oftast så kom min graviditet på tal. Känns som att det borde vara tråkigt för någon annan att prata om...Men samtidigt så är det ju mitt liv just nu. Men hur som så kom vi in på barnkläder och jag beklagade mig lite över att allt är så gulligt, jag vill gärna ha enfärgat eller sånt som jag tycker om (läs rock, punk)... Så kom vi fram till att barnet kommer avsky leopardmönster så som 70-tals ungar hatar orange och brunt. Sen kommer h*n göra revolt och orientera eller något. Inte för att det är något fel med det men det är ju så inte jag eller kärleken. Musik musik musik. Jag älskar live musik och festivaler. Och bebisen kommer få vara med på många många sådana vill jag lova! Och innan födseln kommer den få lyssna till både rockfestival, Le Marc och Winnerbäck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com