fredag 16 april 2010

Världens bästa frukost

fick jag igår. Kärleken hade dukat upp med vattenmelon, nätmelon, vindruvor, kiwi och färskt bröd mums! Så mycket har jag inte ätit på länge!
Fick ledigt från jobbet för att gå på mitt ultraljud också, känns skönt att inte behöva vara på jobbet varken innan eller efter. Jag är fortfarande rädd för att det är något som inte är som det ska.
Drömde om bebis inatt, det var en han och han var hur söt som helst. Han kröp omkring på golvet i köket och åt på allt han kom åt sen när man pillade ut det ur munnen på honom så hade han bara busiga ögon och skrattade.
Längtar just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com