torsdag 4 mars 2010

Blåst på något

I helgen skulle det varit sista helgen i Kärlekens lägenhet, bara han och jag där allt började. Tycker om känslan av att vara där med honom,
kommer ihåg hur allt var trots att det var för så kort tid sen.
Sen är det den där andra delen, att flytta ihop= saker man gör tillsammans. Saker man dessutom behöver göra tillsammans för att det är mysigt och nytt, man behöver alltid vänja sig vid det nya. Nu kommer det nya komma inklampade som något som jag inte har med att göra. Känns hur fel som helst. Så är det nu. Snart flyttar han in. Vi flyttar inte ihop.
Och jag som verkligen hade sett fram imot att få göra det igen, en sista gång få flytta ihop med någon. Men vissa saker kommer aldrig tillbaka och då är det minnen och känslor man får se tillbaka på. Även om det är fel minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com