lördag 6 april 2013

Oväntat besök och vagnbäddarfunderingar

Eftermiddagen fortsatte med oväntat besök i form av kaffetörstande vänner norr ifrån. Vi har Ikea som lockar här i stan vilket är bra för det innebär att folk som kanske normalt sett inte bara tittar in på en kaffe gör det när de har varit och shoppat! 
När de gett sig av så passade vi på att ta en tur till lekparken, tyvärr blev det så rörigt när vi skulle gå att jag glömde både halsduk och något till huvudet så efter ungefär tio minuter tyckte jag att det var så kallt så jag tog en promenad runt kvarteret och så gick jag hem. Naturligtvis kom solen fram samtidigt som jag satte nyckeln i låset...
Tänker att det kanske börjar bli för varmt för åkpåse och att jag kanske borde bädda med täcke istället.
Just nu har vi åkpåse från the buppa brand i vår donkey och jag tycker den fungerar finfint. Det finns mycket plats över för mini att röra sig på. Vi har även en cheetah från Elodie details men jag upplever att den blir väldigt stor i liggdelen. Ska fota och visa er sen.

Åkpåse från The Buppa Brand i vår bugaboo donkey
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com