lördag 6 april 2013

Det blev en dag med djuren

Trots att vi sov ända till åtta idag och satt och åt frukost vid halv tio så hade vi hunnit med en tur till friluftsmuseet innan lunch! Tjejen har ganska bråttom när det ska tittas på hästarna, grisarna, kossorna, getterna och kaninerna, hon springer mellan de olika hagarna så på mindre än en timme var vi tillbaka vid entrén. När det blir varmare ute tar vi med oss picknick.

STOR gris
Tjejen i mössa från Lundmyr, jacka från Polarn, byxor från Kappahl , stövlar från coop och vantar från Maxi.

Mannen älskar sin nya kamera som numera är med överallt

Mini sover sött i sin vagn

Gamla ingången till folketspark tror jag det är. Så roligt att man bevarar  historia på det här sättet.

Tänk vad många härliga personer som stått på den här scenen!
Här var det nappar... Tjejen som aldrig använt napp blev väldigt imponerad av nappträdet!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com