lördag 13 april 2013

Orolig natt och tråkigt väder

Det har varit en orolig natt här hemma så vi är inte riktigt med i matchen. Tjejen vaknade tre och trodde det var morgon och ville ha välling, det fick hon och somnade som tur var om. Men så vaknade hon igen vid sex och ville ha mer välling, det fick hon tillsammans med Lotta på tv. Vid åtta var hon så trött så det blev sängen igen och nu har hon nyss vaknat. Mini skrek och åt och kräktes större delen av kvällen igår och somnade inte förrän vid två och då gjorde jag misstaget att försöka flytta på henne... Så hon vaknade och det var bara att börja om med matning och nattning. Men efter det sov hon till halv åtta! Nu hoppas jag på mindre kräkor idag för det känns inte alls bra.

Vädret är vansinnigt tråkigt idag, det regnar och snöar om vartannat så vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Igår tog jag ut mini i babysittern, fungerade fin fint med åkpåse och filt!

Älskar den fina åkpåsen i leopard!
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com