måndag 15 april 2013

Ensam hemma och softshell

Idag är första dagen sen mini föddes som jag är ensam hemma med båda barnen. Kan säga att morgonen har varit hektisk... Men jag börjar med natten; vi lyckades faktiskt somna vid tolvsnåret jag och mini så det kändes riktigt bra. Tyvärr så är hon absolut inte intresserad av att sova i sin egen säng. Egentligen spelar det inte så stor roll bara att jag sover lite oroligt när hon ligger där. Vid två kom tjejen infarandes i sängen och började "leva om", detta är en anledning till varför jag inte vill ha mini i sängen.
Morgonen har bestått av amning, välling, amning, frukost, nerkissad säng, två nerbajsade pyamasar, en nerkissad filt och en bebis som behöver badas. Det är då lite att stå i, jag har inte ens fått i mig kaffe och nu sitter jag och ammar igen!

The Buppa Brand Åkpåse Softshell
Bild på the Buppa brands softshellpåsar från syskonhuset.
Jag funderar på att köpa en softshellåkpåse från the Buppa brand. Känns som den vanliga åkpåsen börjar bli för varm och jag vet inte riktigt hur jag ska bädda i vagnen istället. Vi älskar vår åkpåse därifrån så det känns som ett ganska säkert kort...Eller? Någon som provat?
Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com