onsdag 27 mars 2013

Vi är hela

Det är så det känns när jag just nu sitter och tittar på min fina familj. Tjejen klipper gräset, mannen skottar snö, mini sover och jag sitter lutad mot väggen och njuter av solen. Mini har fattats och nu när hon är här känns familjen mer komplett.
Vi startade dagen 06.00 idag så vi har hunnit med att mata ankor och varit och handlat. Vi trodde inte att Maxi skulle vara knökfullt av folk... men men vi överlevde. Passade på att köpa pampersblöjor i stl 3 då Maxi gav 60:- rabatt vi köp av två paket blöjor och vi hade två kuponger med 35:- rabatt på 1-3 blöjorna. Vi betalade 30:- för två paket-som hittat! Vi blev lite förvånade dock att vårat "klippkort" som skulle blivit fullt denna gång hade slutat gälla...Detta trots att det inte finns datum på det. Nu blev vi utan den rabatten på 20:- samt ett paket våtservetter.
Idag har tjejen på sig byxor från Nova Star, jacka från Kappahl, halsduk från Polarn & pyret och mössa från Klädhuset.


1 kommentar:

  1. Åh, vilket mysigt inlägg och det fick mig att längta ännu mer efter lill*n i magen nu. Hihi :)

    SvaraRadera

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com