torsdag 28 mars 2013

Oense om rabatten

När vi flyttade in i huset i somaras så gick vi lös i trädgården och tog bort alla buskar, rabatter och även den uteplats som fanns. Det var ganska mysigt men tyvärr så var det så nedgånget att vi inte kunde behålla det, Vi sådde ny gräsmatta redan då så vi hoppas att den kommer vara fin till sommaren, om inte så får vi så mer.
Nu hade vi tydligen inte fått med allt för plötsligt så kom det tulpanlökar i rabatten och jag tyckte det såg lite trevligt ut. Det tyckte tydligen inte sambon...
 
Uppgrävd rabatt
Jag tyckte att vi iallafall kunde ta reda på det nu när han grävt upp de fina blommorna så jag satte dem i en liten kruka. Vi får se om de tar sig!
 
Tulpanplantering

Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com