söndag 3 mars 2013

Mer värkar och dags att packa väskan

I morse vaknade jag av att jag hade värkar, starkare än vad de varit tidigare men ändå så kände jag bara "nej det här kommer gå över". Mycket riktigt, vid lunch avtog de och nu är det bara en molande värk. Jag passade hur som helst på att sova lite extra imorse och kanske blir det ännu mer sömn snart, jag är galet trött just nu så det gäller väl att passa på.
Vädret är lika fint idag som igår och tjejen är ute på promenad med sin pappa. Jag önskar verkligen att jag kunde gå med men mina fogar pallar inte, känns som jag missar att ta vara på den fina dagen.
Jag har iallafall kommit så långt nu att jag stoppat i lite saker i b.b väskan;
Två bodys (stl 50 samt 56)
Två byxor (stl 50 samt 56)
Strumpor till bebis
Mössa till bebis
Overall
Vantar till bebis
Ett par blöjor (utifall de slutat ge det på b.b)
Underkläder till mig
Amningslinne samt bh
Amningsinlägg
Amningsnappar (hade det med tjejen så de åkte i utifall att)

En filt har stoppats i vår säng också för att ta lukt, den ska med i väskan den också.
Jag tror inte att denna väskan kommer bli så full faktiskt, jag ska stoppa i strumpor och byxa/tröja/t-shirt till mig och till min sambo samt lite hygienartiklar. Någon energidryck/läsk och kanske något att tugga på (frukt eller godis). Sen så är väskan klar och det är bara kamera, filmkamera samt mappen med alla viktiga papper kvar.


Tack för att just du tittade in ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com