tisdag 26 mars 2013

Bvc besök och stort ris

Idag var det dags för första bvc besöket. Det gick ganska bra, mini hade inte ökat i vikt men vi får se i nästa vecka hur siffrorna ser ut. Jag som tycker att hon äter på bra. Känns som det nyvunna självförtroendet gällande amningen fick sig en törn.
När vi var nere på stan för besöket passade vi även på att gå en sväng på torget och titta på det stora påskriset! Tjejen var ganska faschinerad över alla fjädrar på trädet. Vi stannade och tittade på ankorna i ån också som utlovat!
Det är inte alltför ofta vi är på stan vintertid så vi wrappade lite på Indiska också. Det blev lite påskrelaterat till 50% rabatt,ska dock användas till annat- visar sen!
Bokrean är på slutklämmen och Bokia hade halva reapriset, det blev tre böcker för 129:-. En bakbok, Bingo Rimers bok samt en muminbok som lär barn engelska.
Nu ska mini matas och sen blir det soffhäng till familjen annorlunda!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för att ni kommenterar!Jag tittar alltid tillbaka hos er när ni lämnat en kommentar!
♥ Ni får gärna tipsa om tävlingar.
♥ Tipsa gärna om er blogg, jag vill alltid hitta nya bloggar att följa.
♥ Lägg till mig på Bloglovin så missar ni inget.
♥ Vill ni nå mig via mail så gör ni det på johanna_bloggar@hotmail.com